CTC Moyson е готов за дигиталното бъдеще благодарение на Callista

Вижте историята на CTC Moyson. Callista внедри Odoo в CTC Moyson, за да оптимизира изпълнението на операционните им процеси за наземно обслужване на оборудването по летищата.



Интересувате ли се от разговор?

Контакти




За какво беше използван Odoo в този проект?

  • Управление на 1400 машини
  • Автоматично планиране на проверки и поддръжки
  • Опростяване на администрацията при поръчките за ремонти
  • Потребление на резервни части и следене на наличности в реално време
  • Доклади за финансово и оперативно представяне
  • Разработка на клиентски портал за свързване с работната платформа на компанията


"В продължение на години гарантирахме надеждност и качество, но нашият растеж също донесе нови предизвикателства. Използването на остарели системи доведе до неефективност в нашите работни процеси, затова търсихме партньор за нашата дигитална трансформация."

"Благодарение на Callista, радикално трансформирахме нашите работни процеси. Нашите 85 служители в обслужването сега могат да работят много по-ефективно с достъп до процеса по планиране и работните поръчки от всяко местоположение. Това означава по-бързо време за реакция, по-добре организирана поддръжка и общо подобрение в качеството на обслужването."